Przycisk lojalnościowy SensMax L3 TS

    Przycisk lojalnościowy SensMax L3 TS

    ILOŚĆ:
Zapytanie

Przycisk lojalnościowy SensMax L3 TS w czasie rzeczywistym

Zasada działania: Trzy przyciski opinii z emotikonami – zadowolony, smutny, rozczarowany   
Pamięć wewnętrzna: 1000 zapisów
Zasilacz: Baterie AA
Żywotność baterii: Do 2 lat
Zasięg komunikacji: Do 800m
Rozdzielczość pomiaru: Co 5 minut w raportach graficznych i co 1 sekundę w formacie danych surowych
Dodatkowa funkcja: Przesyłanie danych na serwer w czasie rzeczywistym

 

 

Przycisk lojalnościowy SensMax L3 TS to bezprzewodowe urządzenie do zbierania opinii klientów w czasie rzeczywistym. Przycisk ankietowania klientów montowany jest na plastikowej podstawce z wydrukowanym pytaniem. Klienci mogą przekazać swoją opinię naciskając jedną z trzech ikon emocji – zadowolony, smutny i rozczarowany.

 

 

Przycisk lojalnościowy SensMax L3 TS dostarcza statystyki dotyczące opinii klientów do portalu raportowania w chmurze SensMax w czasie rzeczywistym za pomocą bramki SensMax. Dostępne są dwa rodzaje bramek LAN/Internet lub WiFi/Internet dla urządzeń czasu rzeczywistego.

Przedstawiono dwa modele przycisków do ankietowania klientów w czasie rzeczywistym: SensMax L3 LR TS, oraz SensMax L3 SLR TS. Czujniki posiadają zasięg łączności dla małych/średnich i dużych lokali do 150m oraz do 800m.

Statystyki dotyczące opinii klientów ukazują się w gotowych raportach co 5 minut, godzinę, dzień, tydzień, miesiąc i rok. Jak również możliwe jest sprawdzenie wyliczeń Wskaźnika Rekomendacji Netto (NPS Index).

Należy pamiętać, że statystyki ankiet klientów mogą łączyć się ze statystykami systemu zliczania osób SensMax, dzięki czemu można jednocześnie śledzić trendy odwiedzin i statystyki zadowolenia klientów.

 

 

Zalety:

  • Statystyki w czasie rzeczywistym – przycisk ankietowania klientów dostarcza informacje statystyczne na serwer w trybie czasu rzeczywistego.
  • Pamięć zapasowa – wbudowana pamięć umożliwiająca wykonanie kopii zapasowej 1000 zapisów.
  • Długa żywotność baterii – bezprzewodowy przycisk ankietowania klientów działa do 2 lat przy użyciu baterii AA.
  • Bezprzewodowa konfiguracja – instalacja bezprzewodowego urządzenia zajmuje tylko kilka sekund.
  • Ochrona przed spamem – przycisk ankietowania klientów posiada wbudowany filtr cyfrowy, który chroni przed spamem.

 

 

 

Specyfikacja:

Zastosowanie: Zbieranie opinii klientów w czasie rzeczywistym, śledzenie wskaźnika NPS, monitorowanie Wskaźnika Rekomendacji Netto (NPS), ankietowanie klientów w czasie rzeczywistym, opinie klientów w sklepach, śledzenie jakości obsługi na lotniskach, ankieta dla klientów w centrach handlowych, monitorowanie czystości w umywalniach, monitorowanie jakości obsługi w bankach.

Zasada działania: naciśnięcie jednego z trzech przycisku z emotikonami.

Zasięg komunikacji: Przycisk lojalnościowy SensMax L3LR TS 150m, Przycisk lojalnościowy SensMax L3SLR TS 800m.

Częstotliwość modulu komunikacji: Przycisk lojalnościowy SensMax L3 LR 868MHz, Przycisk lojalnościowy  SensMax L3 SLR 868MHz.

Pamięć wewnętrzna: 1000 zapisów.

Obudowa: biały plastik ABS.

Zasilanie: baterie AA, żywotność do 2 lat.

Obsługiwane bramki danych: Bramka SensMax TCPIP TS do czujników czasu rzeczywistego, Bramka SensMax WiFi TS do czujników czasu rzeczywistego.

Wymiary: 67x67x25 mm.

Filtr antyspamowy: inteligentny cyfrowy filtr do filtrowania spamu.

 

 

Urządzenie stosowane w następujących rozwiązaniach:

 

  • System ankietowania klientów w sklepach

 

 

 

  •   System ankietowania klientów dla szpitali  i organizacji ochrony zdrowia

 

 

 

  • System ankietowania gości w toaletach

 

 

ul. Gen. Bora-Komorowskiego 38, 36-100 Kolbuszowa

Projekt i realizacja: BigCom