include __DIR__ . '/assets/plugins/CookieNoticePro/cookies.php'; ?>
Bezprzewodowy system terminali SensMax pomaga sklepom detalicznym, centrom handlowym, lotniskom, budynkom użyteczności publicznej, siłowniom, bibliotekom i punktom obsługi klienta w natychmiastowym zbieraniu danych o satysfakcji klienta. Wystarczy nacisnąć jeden z emotikonek, a wyniki pojawią się na pulpicie online w ciągu kilku sekund. Daje to menedżerom przejrzysty i obiektywny obraz jakości obsługi, czystości, czasu oczekiwania i trendów w zakresie obsługi klienta. Rozwiązanie jest całkowicie bezprzewodowe, zasilane bateryjnie, łatwe w instalacji i działa nawet w miejscach bez możliwości poprowadzenia okablowania. Terminale SensMax oferują działanie w czasie rzeczywistym z raportami online i e-mailowymi.

Tradycyjne formularze do zbierania opinii i ankiety online działają powoli i zazwyczaj są ignorowane. Bezprzewodowe terminale z emotikonami wychwytują prawdziwy nastrój klientów w momencie, gdy korzystają z usługi. Dzięki temu wyniki są znacznie dokładniejsze i bardziej praktyczne. Terminale SensMax pomagają organizacjom zrozumieć, co klienci naprawdę myślą i reagują, zanim negatywne doświadczenia przerodzą się w skargi.
Terminale do zbierania opinii SensMax działają bezprzewodowo i są zasilane bateriami o długiej żywotności, wystarczającymi nawet na 2 lata. Każde naciśnięcie jest natychmiast rejestrowane i przesyłane do internetowego systemu raportowania SensMax za pośrednictwem bramki SMX (Wi-Fi lub LAN). System obsługuje wiele terminali na różnych piętrach, strefach i pomieszczeniach, a zasięg połączenia między czujnikiem i bramką wynosi do 800 m.

System SensMax został zaprojektowany z myślą o każdej przestrzeni, w której liczy się zadowolenie odwiedzających. Terminale mogą być montowane samodzielnie na biurkach, ścianach, ladach, bramkach lub na małych stojakach.

Wszystkie zebrane opinie są przetwarzane na platformie analitycznej SensMax, oferującej gotowe do użycia raporty z wykresami trendów. Organizacje mogą śledzić poziom satysfakcji w poszczególnych lokalizacjach, okresach lub kategoriach usług.
W przypadku zaawansowanych projektów SensMax obsługuje integrację za pośrednictwem API lub MQTT, umożliwiając wyświetlanie danych zwrotnych w panelach sterowania innych firm, narzędziach BI i systemach zarządzania obiektami. Automatyczne raporty e-mail pomagają zespołom reagować na spadek ocen, zapewniając stałą jakość usług.
Dzięki informacjom zwrotnym od gości w czasie rzeczywistym menedżerowie mogą natychmiast reagować na problemy z obsługą, przeludnienie pomieszczeń lub kwestie związane ze sprzątaniem. Terminale do obsługi opinii klientów poprawiają jakość usług, zwiększają zadowolenie gości, zmniejszają liczbę skarg i pomagają organizacjom zrozumieć, jak codzienne działania wpływają na doświadczenia klientów.